Przejdź do treści

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług MUSCLE BLEND LTD, prowadzonego przez MUSCLE BLEND LTD, Unit 10 Enterprise Court Farfield Park, S63 5DB Rotherham, NIP: 10285893 (zwana dalej: „Firmą”).

 

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z serwisu internetowego https://szkolaoddechu.pl oraz MUSCLE BLEND LTD. Określa zasady korzystania z MUSCLE BLEND LTD, serwisu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za pośrednictwem serwisu internetowego.

§1 DEFINICJE

  1. Sprzedawca – MUSCLE BLEND LTD, Unit 10 Enterprise Court Farfield Park, S63 5DB Rotherham, NIP: 10285893.
  2. Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę ze Sprzedawcą poprzez zakup abonamentu.
  3. Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
  4. Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług MUSCLE BLEND LTD, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
  5. Konsument – należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Przedsiębiorca o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
  8. Abonament – uprawnia Klienta do korzystania z oferty MUSCLE BLEND LTD.
  9. Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument akceptowany przed pierwszym treningiem.
  10. Serwis – serwis internetowy wraz ze sklepem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://szkolaoddechu.pl.
  11. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  12. Okres Rozliczeniowy – okres obejmujący kolejno 30 dni, przypadający w czasie obowiązywania umowy zawartej na czas oznaczony, w którym Klient posiada dostęp do określonych usług oraz za który jest on zobowiązany uiścić należną opłatę.
  13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
  14. Konto – konto Klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
  15. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.
  16. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu płatności.
  17. Produkt – dostępna w Serwisie usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  18. Logowanie – potwierdzenie tożsamości Klienta zarejestrowanego poprzez podanie adresu e-mail i hasła.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG

  1. Otrzymanie dostępu do korzystania z MUSCLE BLEND LTD jest równoznaczne z wykupieniem w serwisie internetowym wybranego abonamentu – zgodnie z obowiązującym cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta, który otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta z MUSCLE BLEND LTD lub przystępuje do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie deklarował zmian w zapisach.
    1. Klienci akceptują oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia zaznaczając checkbox na stronie internetowej przy zakupie abonamentu, które potwierdzają stan faktyczny i stanowią odrębną deklarację.
    2. Klient zobowiązuje się do niezwłocznego informowania MUSCLE BLEND LTD o zmianie danych osobowych.
    3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
    4. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
  2. MUSCLE BLEND LTD informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania z wiedzy i umiejętności trenera. Zajęcia prowadzone są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym (oddechowym).
  3. MUSCLE BLEND LTD nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie abonamentu, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
  4. Trener w MUSCLE BLEND LTD prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych ćwiczeń.  Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  5. W wypadku, kiedy Klient nie może uczestniczyć w swoich zajęciach, ma prawo odrobić je na grupie wskazanej przez jego trenera prowadzącego. By mieć prawo do odrobienia zajęć, niezbędne jest zgłoszenie nieobecności minimum 24h przed terminem zajęć. Osoby, które nie poinformowały o nieobecności min. 24h przed terminem zajęć nie mają prawa do odrobienia zajęć w tym trybie.
  6. MUSCLE BLEND LTD zastrzega, iż przedmiotem usługi są rezerwacje terminów na dane zajęcia, polegające na tym, że Klient wykupuje abonament w formie rezerwacji terminu. Rezerwacja jest rozumiana jako każdorazowa deklaracja uczestnictwa na zajęciach na wybrany dzień i godzinę. Są to nietypowe zajęcia i posiadają określoną ciągłość, a co za tym idzie, MUSCLE BLEND LTD nie ma możliwości dopisania nowych osób do grup, które już wystartowały, tak więc rezerwacja miejsca jednej osoby nie może być wymieniona na inną osobę, ze względu na wymaganą ciągłość zajęć. Brak obecności powoduje omijanie kluczowych lekcji, które są dedykowane pod kolejne spotkania i podzielone tematycznie. Lekcje można nadrobić poprzez odrabianie zajęć, muszą one jednak zachować swoją ciągłość. W przypadku wykupienia abonamentu na 4 zajęcia, abonament jest traktowany jako osobna rezerwacja na 4 różne terminy (4 różne lekcje). Po przekroczeniu terminu (daty) abonament i możliwość jego wykorzystania wygasa, a Klient ma prawo odrobić niewykorzystane zajęcia (patrz pkt nr 2.7). Niewykorzystany abonament jest terminowy i nie może przejść na inną osobę, ani na następny miesiąc.
  7. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo MUSCLE BLEND LTD usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z MUSCLE BLEND LTD. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.

§3 BEZPIECZEŃSTWO

  1. MUSCLE BLEND LTD informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.

§4 OPŁATY

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: 
    1. Podpięcie karty płatniczej (płatność ratalna). 
    2. Płatności gotówkowe (gotówka, płatność kartą zbliżeniowo lub przy użyciu PINU). 
    3. Przelew bankowy. 
    4. Inne formy płatności elektronicznej. 
  2. W przypadku płatności kartą płatniczą (płatność ratalna) umowa jest zawierana na czas oznaczony. 
  3. W przypadku zawarcia umowy na czas oznaczony, Klient uzyskuje nieprzerwany dostęp do wybranych przez siebie usług w czasie obowiązywania umowy, pod warunkiem dokonywania za nie okresowych płatności uiszczania opłat okresowych za Okres Rozliczeniowy, za który opłata ta jest należna. 
  4. W przypadku umowy zawartej na czas oznaczony, opłaty okresowe należne MUSCLE BLEND LTD od Klienta pobierane są cyklicznie oraz automatycznie, wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie środka płatności, którym w tym celu posługuje się Klient, kwotą odpowiadającą należności za dany Okres Rozliczeniowy. Płatności pobierane są na podstawie podanych przez Klienta danych dotyczących środka płatności, z którego w tym celu korzysta. Płatności pobierane są do momentu zakończenia umowy.

§5 ZAKŁADANIE KONTA W SERWISIE

  1. Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
  2. Adres e-mail,
  3. Imię,
  4. Nazwisko,
  5. Numer telefonu komórkowego,
  6. Data urodzenia.
  7. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  8. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionego w Formularzu rejestracji.
  9. Osoby fizyczne nieposiadające zdolności do czynności prawnych lub posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą założyć Konto w Serwisie, jeśli uzyskają zgodę Opiekuna.
  10. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adres e-mail.

§6 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę̨. W celu złożenia Zamówienia należy: 
  2. zalogować się do Serwisu (opcjonalnie);
  3. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Wybieram” (lub równoznaczny);
  4. zalogować się lub zarejestrować;
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail;
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

§7 WYKONANIE UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie.
  2. Sprzedawca informuje, iż w przypadku produktów cyfrowych przedmiotem sprzedaży jest możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia twórcy danego produktu w formie kursu, który systematyzuje nabytą wiedzę i doświadczenie prowadzącego. Kurs opiera się o techniczne aspekty związane z technikami oddechowymi, utrzymywaniem uwagi odbiorców.
  3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta: 
  5. Płatności kartą (płatność ratalna), przelew bankowy, inne formy płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

§8 KONTAKT Z SERWISEM

  1. Adres Sprzedawcy: MUSCLE BLEND LTD UNIT 4E ENTERPRISE COURT, FARFIELD PARK, S63 5DB ROTHERHAM
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@szkolaoddechu.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 48732143214
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 41 1050 1025 1000 0090 3100 8684
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00 – 18:00

§9 ODSTĄPIENIE I REKLAMACJE:

  1. Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.  
  2. Bieg terminu określonego w ust. 9.1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.  
  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: kontakt@szkolaoddechu.pl . Dane kontaktowe: MUSCLE BLEND LTD, UNIT 4E ENTERPRISE COURT, FARFIELD PARK, S63 5DB ROTHERHAMOświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. 
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 9.3 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.  
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. Umowy o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    2. Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.

§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ:

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.   
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 
  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.  
  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.  
  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  
    1. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL 

§11 SIŁA WYŻSZA

  1. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
  2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
  3. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
  4. W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.
  5. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
  6. Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.
  7. W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
  8. Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.

§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na zajęciach MUSCLE BLEND LTD bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na zajęciach MUSCLE BLEND LTD, zajęć, wizerunku trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
  2. W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj: LINK
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy                                      z MUSCLE BLEND LTD, by MUSCLE BLEND LTD było w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.

Ważne informacje dotyczące zdrowia oraz bezpieczeństwa w sesji oddechowej

  1. Przed wzięciem udziału w oferowanych tutaj doświadczeniach oddechowych należy koniecznie zdawać sobie sprawę z pewnych schorzeń, które mogą wymagać ostrożności lub porady lekarza. Jeśli poniższe rzeczy Cię dotyczą, przed rozpoczęciem ćwiczeń oddechowych skonsultuj się z lekarzem (i nie bierz udziału w sesji):
  1. Historia napadów padaczkowych lub tętniaków.
  2. Problemy sercowo-naczyniowe.
  3. Wysokie ciśnienie krwi. (niekontrolowane lekami)
  4. Niedawne urazy fizyczne lub operacje. (ostatnie 6 miesięcy)
  5. Ciężkie objawy psychiczne lub zdiagnozowana choroba psychiczna.
  6. Stosowanie mocnych leków psychotropowych lub innych.
  7. Ciąża.
  8. Cukrzyca typu 1.
  9. Osteoporoza.
  10. Astma. (wymagany inhalator na sesji)

 

 

  1. Nasze sesje nie zastępują profesjonalnej porady lekarskiej, diagnozy ani leczenia. 
  2. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących stanu zdrowia należy zawsze zasięgnąć porady lekarza lub innego wykwalifikowanego pracownika służby zdrowia.
  3. Biorąc udział w sesjach, potwierdzasz, że jesteś świadomy tego ryzyka.

 

§13 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulmainie

Pozostałe wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy zostały wskazane w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Regulaminu.

………………………………………  

………………………………………  

………………………………………  

Imię i nazwisko  

Adres  

  

Nazwa i adres przedsiębiorcy   

   

  

Oświadczenie  

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość   

lub poza lokalem przedsiębiorstwa  

  

  

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*)odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……  

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..  

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..  

  

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….   

   

  

……………………………………  

      Podpis  

  

  

(*) Niepotrzebne skreślić  

1  podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług  

2  podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru 

 Link do polityki prywatności

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług MUSCLE BLEND LTD, prowadzonego przez MUSCLE BLEND LTD, Unit 10 Enterprise Court Farfield Park, S63 5DB Rotherham, NIP: 10285893 (zwana dalej: „Firmą”).

 

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z serwisu internetowego https://szkolaoddechu.pl oraz MUSCLE BLEND LTD. Określa zasady korzystania z MUSCLE BLEND LTD, serwisu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za pośrednictwem serwisu internetowego.

§1 DEFINICJE

  1. Sprzedawca – MUSCLE BLEND LTD, Unit 10 Enterprise Court Farfield Park, S63 5DB Rotherham, NIP: 10285893.
  2. Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę ze Sprzedawcą poprzez zakup abonamentu.
  3. Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
  4. Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług MUSCLE BLEND LTD, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
  5. Konsument – należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Przedsiębiorca o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
  8. Abonament – uprawnia Klienta do korzystania z oferty MUSCLE BLEND LTD.
  9. Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument akceptowany przed pierwszym treningiem.
  10. Serwis – serwis internetowy wraz ze sklepem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://szkolaoddechu.pl.
  11. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  12. Okres Rozliczeniowy – okres obejmujący kolejno 30 dni, przypadający w czasie obowiązywania umowy zawartej na czas oznaczony, w którym Klient posiada dostęp do określonych usług oraz za który jest on zobowiązany uiścić należną opłatę.
  13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
  14. Konto – konto Klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
  15. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.
  16. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu płatności.
  17. Produkt – dostępna w Serwisie usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  18. Logowanie – potwierdzenie tożsamości Klienta zarejestrowanego poprzez podanie adresu e-mail i hasła.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG

  1. Otrzymanie dostępu do korzystania z MUSCLE BLEND LTD jest równoznaczne z wykupieniem w serwisie internetowym wybranego abonamentu – zgodnie z obowiązującym cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta, który otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta z MUSCLE BLEND LTD lub przystępuje do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie deklarował zmian w zapisach.
    1. Klienci akceptują oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia zaznaczając checkbox na stronie internetowej przy zakupie abonamentu, które potwierdzają stan faktyczny i stanowią odrębną deklarację.
    2. Klient zobowiązuje się do niezwłocznego informowania MUSCLE BLEND LTD o zmianie danych osobowych.
    3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
    4. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
  2. MUSCLE BLEND LTD informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania z wiedzy i umiejętności trenera. Zajęcia prowadzone są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym (oddechowym).
  3. MUSCLE BLEND LTD nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie abonamentu, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
  4. Trener w MUSCLE BLEND LTD prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych ćwiczeń.  Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  5. W wypadku, kiedy Klient nie może uczestniczyć w swoich zajęciach, ma prawo odrobić je na grupie wskazanej przez jego trenera prowadzącego. By mieć prawo do odrobienia zajęć, niezbędne jest zgłoszenie nieobecności minimum 24h przed terminem zajęć. Osoby, które nie poinformowały o nieobecności min. 24h przed terminem zajęć nie mają prawa do odrobienia zajęć w tym trybie.
  6. MUSCLE BLEND LTD zastrzega, iż przedmiotem usługi są rezerwacje terminów na dane zajęcia, polegające na tym, że Klient wykupuje abonament w formie rezerwacji terminu. Rezerwacja jest rozumiana jako każdorazowa deklaracja uczestnictwa na zajęciach na wybrany dzień i godzinę. Są to nietypowe zajęcia i posiadają określoną ciągłość, a co za tym idzie, MUSCLE BLEND LTD nie ma możliwości dopisania nowych osób do grup, które już wystartowały, tak więc rezerwacja miejsca jednej osoby nie może być wymieniona na inną osobę, ze względu na wymaganą ciągłość zajęć. Brak obecności powoduje omijanie kluczowych lekcji, które są dedykowane pod kolejne spotkania i podzielone tematycznie. Lekcje można nadrobić poprzez odrabianie zajęć, muszą one jednak zachować swoją ciągłość. W przypadku wykupienia abonamentu na 4 zajęcia, abonament jest traktowany jako osobna rezerwacja na 4 różne terminy (4 różne lekcje). Po przekroczeniu terminu (daty) abonament i możliwość jego wykorzystania wygasa, a Klient ma prawo odrobić niewykorzystane zajęcia (patrz pkt nr 2.7). Niewykorzystany abonament jest terminowy i nie może przejść na inną osobę, ani na następny miesiąc.
  7. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo MUSCLE BLEND LTD usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z MUSCLE BLEND LTD. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.
  8. W przypadku świadczenia usługi edukacyjnej (Kurs Trenera, Szkoła Oddechu).
    1. Szkoła zobowiązuje się do przygotowania i świadczenia na rzecz Kursanta usługi edukacyjnej:
      Szkoła Oddechu, Kurs Trenera w formie Online.
    2. W celu wykonania przedmiotu Umowy o świadczenie usług edukacyjnych (zwana dalej: Umową), Szkoła w szczególności zobowiązuje się do zapewnienia Kursantowi kształcenia na wybranym przez Kursanta kursie, na warunkach wynikających z Regulaminu Szkoły, a także obowiązujących przepisów prawa.
    3. Kursant zobowiązuje się w szczególności do przestrzegania obowiązujących w Szkole regulaminów i zarządzeń oraz terminowego wnoszenia opłat.
    4. Zajęcia / Sesje realizowane są z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Kursant zobowiązany jest w takich przypadkach do używania narzędzi informatycznych zapewniających obustronną internetową komunikację ze Szkołą, koniecznych do uczestniczenia w takich formach kształcenia.
    5. Kursant zobowiązuje się do uczestnictwa w 12 praktykach w terminach wyznaczonych przez Szkołę, a w przypadku nieobecności do jej odrobienia w innym terminie wyznaczonym przez Szkołę, lub ustalonym indywidualnie z inną osobą biorącą udział w Kursie. Ponadto Kursant zobowiązuje się do wykonania testu po każdym module teoretycznym. Są to dwa konieczne elementy do uzyskania certyfikatu.
    6. Szkoła zobowiązuje się do zorganizowania terminów praktyk i przydzielenia Kursanta do grupy, w miarę możliwości dostosowując do dyspozycyjności Kursanta.
    7. Szkoła zobowiązuje się do zorganizowania terminów praktyk i przydzielenia Kursanta do grupy, w miarę możliwości dostosowując do dyspozycyjności Kursanta.
    8. Szkoła gwarantuje każdemu Kursantowi osobę do pary na zajęcia praktyczne.
    9. Kursant zobowiązuje się zakończyć kurs i zaliczyć elementy kluczowe do uzyskania certyfikacji w terminie maksymalnie do 1 roku od dnia rozpoczęcia zajęć.

§3 BEZPIECZEŃSTWO

  1. MUSCLE BLEND LTD informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.

§4 OPŁATY

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: 
    1. Podpięcie karty płatniczej (płatność ratalna). 
    2. Płatności gotówkowe (gotówka, płatność kartą zbliżeniowo lub przy użyciu PINU). 
    3. Przelew bankowy. 
    4. Inne formy płatności elektronicznej. 
  2. W przypadku płatności kartą płatniczą (płatność ratalna) umowa jest zawierana na czas oznaczony. 
  3. W przypadku zawarcia umowy na czas oznaczony, Klient uzyskuje nieprzerwany dostęp do wybranych przez siebie usług w czasie obowiązywania umowy, pod warunkiem dokonywania za nie okresowych płatności uiszczania opłat okresowych za Okres Rozliczeniowy, za który opłata ta jest należna. 
  4. W przypadku umowy zawartej na czas oznaczony, opłaty okresowe należne MUSCLE BLEND LTD od Klienta pobierane są cyklicznie oraz automatycznie, wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie środka płatności, którym w tym celu posługuje się Klient, kwotą odpowiadającą należności za dany Okres Rozliczeniowy. Płatności pobierane są na podstawie podanych przez Klienta danych dotyczących środka płatności, z którego w tym celu korzysta. Płatności pobierane są do momentu zakończenia umowy.
  5. W przypadku świadczenia usługi edukacyjnej wymienionej w §2 pkt. 8:
    1. Kursant zobowiązuje się do wnoszenia opłat za wybrany kurs:
      1. Z góry w kwocie, która jest widoczna podczas składania zamówienia
      2. Lub w systemie ratalnym, w kwocie, która jest ustalona podczas składania zamówienia
    2. Kursant zobowiązuje się do wnoszenia opłat za kurs zgodnie z harmonogramem, w przypadku rat co 30 dni.
    3. Zasady zmiany systemu uiszczania wpłat i liczby rat w wyjątkowych sytuacjach rozpatrywane są indywidualnie przez Szkołę.
    4. Kursant zobowiązuje się do wpłaty kwoty z góry lub ustalonej ze Szkołą raty, a w przypadku niemożności takiej wpłaty, zobowiązuje się do wpłacenia zadatku w wysokości 300zł, celem rezerwacji miejsca na praktykach. Zadatek jest bezzwrotny.
       

§5 ZAKŁADANIE KONTA W SERWISIE

  1. Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
  2. Adres e-mail,
  3. Imię,
  4. Nazwisko,
  5. Numer telefonu komórkowego,
  6. Data urodzenia.
  7. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  8. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionego w Formularzu rejestracji.
  9. Osoby fizyczne nieposiadające zdolności do czynności prawnych lub posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą założyć Konto w Serwisie, jeśli uzyskają zgodę Opiekuna.
  10. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: adres e-mail.

§6 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę̨. W celu złożenia Zamówienia należy: 
  2. zalogować się do Serwisu (opcjonalnie);
  3. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Wybieram” (lub równoznaczny);
  4. zalogować się lub zarejestrować;
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail;
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

§7 WYKONANIE UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie.
  2. Sprzedawca informuje, iż w przypadku produktów cyfrowych przedmiotem sprzedaży jest możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia twórcy danego produktu w formie kursu, który systematyzuje nabytą wiedzę i doświadczenie prowadzącego. Kurs opiera się o techniczne aspekty związane z technikami oddechowymi, utrzymywaniem uwagi odbiorców.
  3. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta: 
  5. Płatności kartą (płatność ratalna), przelew bankowy, inne formy płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

§8 KONTAKT Z SERWISEM

  1. Adres Sprzedawcy: MUSCLE BLEND LTD UNIT 4E ENTERPRISE COURT, FARFIELD PARK, S63 5DB ROTHERHAM
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@szkolaoddechu.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 48732143214
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 41 1050 1025 1000 0090 3100 8684
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00 – 18:00

§9 ODSTĄPIENIE I REKLAMACJE:

  1. Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.  
  2. Bieg terminu określonego w ust. 9.1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.  
  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: kontakt@szkolaoddechu.pl . Dane kontaktowe: MUSCLE BLEND LTD, UNIT 4E ENTERPRISE COURT, FARFIELD PARK, S63 5DB ROTHERHAMOświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. 
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 9.3 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.  
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. Umowy o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
    2. Umowy o dostarczanie Treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.
  6. W przypadku świadczenia usługi edukacyjnej wymienionej w §2 pkt. 8:
    1. Kursant ma prawo zrezygnować z kursu bez ponoszenia konsekwencji finansowych składając oświadczenie o rezygnacji w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem w terminie do ostatniego dnia przed rozpoczęciem pierwszych zajęć/sesji.
    2. W celu odstąpienia od Umowy, Kursant powinien złożyć stosowne oświadczenie w formie pisemnej lub drogą poczty elektronicznej.
    3. Odstąpienie od Umowy jest równoznaczne z rezygnacją z całego kursu.
    4. W przypadku odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez Kursanta kursu (rozumianego jako zgłoszenie odstąpienia od umowy po pierwszym lub każdym kolejnym dniu zajęć/sesji) Kursant ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionych w Umowie opłat za Kurs.
    5. Brak otrzymania certyfikatu z powodu nieudokumentowania odbycia 12 sesji z programu oraz 12 praktyk, a także niewykonania zaliczeń (testów) po każdym module kursu i brak przygotowania nagranej sesji oddechowej na zaliczenie, nie upoważnia Kursanta do żądania zwrotu wpłaconych środków.
      Do otrzymania certyfikatu konieczne jest spełnienie wszystkich czterech powyżej określonych warunków

§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ:

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.   
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 
  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.  
  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.  
  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  
    1. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL 

§11 SIŁA WYŻSZA

  1. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
  2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
  3. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
  4. W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.
  5. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
  6. Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.
  7. W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
  8. Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.

§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na zajęciach MUSCLE BLEND LTD bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na zajęciach MUSCLE BLEND LTD, zajęć, wizerunku trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
  2. W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj: LINK
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy                                      z MUSCLE BLEND LTD, by MUSCLE BLEND LTD było w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.
  4. W przypadku świadczenia usługi edukacyjnej wymienionej w §2 pkt. 8:
      1. Kursant zobowiązuje się nie udostępniać osobom trzecim żadnych materiałów, treści, nagrań i informacji otrzymanych w ramach Kursu Trenera Oddechu bez pisemnej zgody Szkoły.
      2. W przypadku niskiego naboru na wybrany Kurs Szkoła może podjąć decyzję o jego nieuruchomieniu. Decyzję o nieuruchomieniu kierunku, rodzaju lub formy Szkoła podejmie nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.
      3. W przypadku nieuruchomienia kierunku, rodzaju lub formy studiów Kursant ma prawo podjąć kształcenie w innej formie udostępnionej przez Szkołę (inny kurs/warsztaty), jeżeli nabór nie został zamknięty do chwili złożenia przez Kursanta deklaracji o jego wyborze.
      4. W przypadku, jeśli Kursant nie wybierze innego kursu/warsztatu w terminie 14 dni od dnia poinformowania przez Szkołę o braku uruchomienia Kursu pierwotnie wybranego, oznacza to rezygnację z uczestnictwa, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń woli. W takim wypadku Szkoła zwraca Kursantowi wszelkie wniesione przez niego opłaty, a Umowa zostaje rozwiązana, po upływie terminu, o którym mowa powyżej.
      5. Umowa zostaje zawarta na czas określony i ulega rozwiązaniu po zaliczeniu i otrzymaniu Certyfikatu Trenera Oddechu, lub po skreśleniu z listy Kursantów.
      6. Zmiany postanowień Umowy wymagają przynajmniej formy dokumentowej pod rygorem nieważności.
      7. W sprawach nieuregulowanych Umową stosuje się odpowiednio przepisy Regulaminu Szkoły oraz inne właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
      8. Wszelkie reklamacje związane z wykonywaniem Umowy mogą być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej, której adres został wskazany w Umowie. Uczelnia jest obowiązana udzielić odpowiedzi na reklamację Kursanta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania
      9. Umowa wchodzi w życie z dniem akceptacji regulaminu przez ostatnią ze Stron.
      10. Szkoła ponosi odpowiedzialność za zgodność świadczenia usługi z Umową na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2020.287).

Ważne informacje dotyczące zdrowia oraz bezpieczeństwa w sesji oddechowej

  1. Przed wzięciem udziału w oferowanych tutaj doświadczeniach oddechowych należy koniecznie zdawać sobie sprawę z pewnych schorzeń, które mogą wymagać ostrożności lub porady lekarza. Jeśli poniższe rzeczy Cię dotyczą, przed rozpoczęciem ćwiczeń oddechowych skonsultuj się z lekarzem (i nie bierz udziału w sesji):
  1. Historia napadów padaczkowych lub tętniaków.
  2. Problemy sercowo-naczyniowe.
  3. Wysokie ciśnienie krwi. (niekontrolowane lekami)
  4. Niedawne urazy fizyczne lub operacje. (ostatnie 6 miesięcy)
  5. Ciężkie objawy psychiczne lub zdiagnozowana choroba psychiczna.
  6. Stosowanie mocnych leków psychotropowych lub innych.
  7. Ciąża.
  8. Cukrzyca typu 1.
  9. Osteoporoza.
  10. Astma. (wymagany inhalator na sesji)

 

 

  1. Nasze sesje nie zastępują profesjonalnej porady lekarskiej, diagnozy ani leczenia. 
  2. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących stanu zdrowia należy zawsze zasięgnąć porady lekarza lub innego wykwalifikowanego pracownika służby zdrowia.
  3. Biorąc udział w sesjach, potwierdzasz, że jesteś świadomy tego ryzyka.

 

§13 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulmainie

Pozostałe wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy zostały wskazane w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1 do Regulaminu.

………………………………………  

………………………………………  

………………………………………  

Imię i nazwisko  

Adres  

  

Nazwa i adres przedsiębiorcy   

   

  

Oświadczenie  

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość   

lub poza lokalem przedsiębiorstwa  

  

  

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*)odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……  

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..  

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..  

  

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….   

   

  

……………………………………  

      Podpis  

  

  

(*) Niepotrzebne skreślić  

1  podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług  

2  podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru 

 Link do polityki prywatności

Zrzut ekranu 2025-05-25 190409
×